Verzenden, Omruilen & Klachten

     

    1. Levering/Afhaling

    Bestelde goederen zullen enkel kunnen worden afgehaald dan wel geleverd worden na betaling door de Klant aan de Eenmanszaak.

    Leveringskosten

    Leveringskosten zijn afhankelijk van het gewicht en omvang van het pakket, alsook van de plaats waar de levering dient bewerkstelligd te worden. De verschillende leveringsmethodes en daaruit volgend de leveringskosten worden door de Eenmanszaak weergegeven bij de bestelling en daarbij zal door de Klant een keuze kunnen worden gemaakt. De leveringskosten worden door de Eenmanszaak afzonderlijk vermeld op de orderbevestiging.

    Indien door de Klant een foutief afleveringsadres werd aangegeven, dan is dit de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Klant. Dit kan tevens extra kosten veroorzaken, waarvan de Eenmanszaak zich dan ook het recht voorbehoudt deze op de Klant te verhalen.

    Leveringstermijn

    Betaalde goederen worden binnen de week verzonden met Bpost, DpD of DHL.
    Deze leveringstermijnen zijn slechts een indicatie en binden de Eenmanszaak niet. Een vertraging in de uitvoering van de overeenkomst en ophaling en/of levering van de goederen kan in geen geval aanleiding geven tot schadevergoeding en geeft de klant evenmin het recht de overeenkomst te beëindigen of betaling op te schorten.

    Afhaling

    Eventuele bewaring van goederen in afwachting van levering en/of afhaling door de Klant, geschiedt op het risico en kosten van de Klant.

    Indien de Klant de goederen niet voor de hem medegedeelde datum afhaalt bij de Eenmanszaak zelf, dan wel bij een door de Klant gekozen Leveringspunt, behoudt de Eenmanszaak zich het recht voor binnen een termijn van 14 dagen na voormelde datum, de overeenkomst, van rechtswege en zonder enige voorgaande ingebrekestelling als ontbonden te beschouwen.

    Terugzending

    In het kader van de verkoop op afstand aan consumenten, heeft de consument het recht aan de Eenmanszaak mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de veertien (14) werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Ingeval de consument zich op deze mogelijkheid beroept, moet hij de goederen op eigen risico en kosten terugsturen naar het vestigingsadres, Vlasmarkt 18, 2000 Antwerpen. 

    De consument dient zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, via het volgende e-mail adres: [email protected].

    Voor de terugzending dient het product geen sporen van gebruik te vertonen en moet het originele label nog aangehecht zijn. Het product moet teruggezonden worden in de originele verpakking. Gebeurt zulks niet dan worden de goederen door de Eenmanszaak niet teruggenomen. 

    Gebruikte, beschadigde, in verschillende delen betaalde of onvolledige goederen alsook afgeprijsde goederen worden niet teruggenomen.
    Om goederen terug te zenden vul je het herroepingsrecht formulier in en stuur je deze mee met de goederen.

    2. Omruiling

    Omruiling van reeds aangekochte goederen in de winkel (niet in de webshop - afzonderlijke regel) kan geschieden binnen de 5 werkdagen na aankoop en dit slechts wanneer de eerder aangekochte goederen ongeopend en in de originele verpakking aan de Eenmanszaak worden bezorgd.
    Omruiling wordt enkel toegestaan mits compensatie van de aankoopprijs van het eerste door de Klant aangekochte artikel met het door de Klant gekozen vervangend artikel. Er wordt in geen geval cash geld teruggegeven in de winkel.

    Terugzending en verzendkosten van het omgeruild artikel gebeurt op kosten van de Klant.
    Omruiling kan ook ter plaatse in de winkel, doch enkel op vertoon van kassaticket of e-mail met bestellings- en betalingsbevestiging.
    Voor de verzending van dit ‘geruilde goed’ geldt dezelfde procedure als bij een gewone bestelling via de webshop.

     

    3. Klachten

    De artikelen worden voor verzending altijd gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat een artikel beschadigd geraakt.

    Klachten met betrekking inzake de conformiteit of zichtbare gebreken dienen uiterlijk binnen de 8 dagen na levering van de goederen, per email, te gebeuren. Hierbij wordt verwacht dat de schade of gebreken kunnen worden aangetoond via foto of video. De factuurdatum en bestelnummer dient steeds te worden vermeld. Na het verstrijken van deze termijn wordt verondersteld dat de klant de uitvoering integraal en zonder voorbehoud aanvaardt. Het indienen van klachten geeft de klant niet het recht de betaling van de geleverde goederen uit te stellen.

     

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »